среда, 3 апреля 2013 г.

Модуль 1-2

Модуль 1  допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу. Я завичай думаю про цілі інших і підлаштовую свої цілі до цього.
Мені сподобалась вправа уточнення цілей. Я так не робила ніколи.Розумію, що такий прийом дозволить краще спланувати свою діяльність по їх досягненню.
Я зрозуміла, що  програма має величезні ресурси, і їх опанування ще треба спланувати. Але я вже знаю, де це можна використати. Найскладніше мені буде спланувати свою роботу так, щоб їх опанувати. Мені треба ще навчитись раціонально сплановувати свій власний час, думаю, що тренінг мені цьому допоможе
Модуль 2  допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

  • для розвитку в учнів навичок 21 століття
  • для організації навчання учнів, яке спрямоване на реалізацію практичних цілей учнів
  • для побудови власної тракеторії навчання кожним учнем
Мені була корисною вправа щодо формулювання переваг методу проектів для кожної цільової аудиторії, зокрема я створювала публікацію для ознайомлення вчителів із особливостями застосування методу проектів на уроках.
Мені було б важче створювати таку публікацію для іншої категорії користувачів, оскільки для учнів потрібно було б вказати щось про реальний проект, а я ще не до кінця визначилась із темою. Якщо говорити про батьків, то нам ще не вказали для якої школи ми створюємо проект. Говорити переконливі докази для громадськості та батьків у звичайній школі на мою думку слід зовсім інакше, як для шкіл, де вчаться "особливі" діти, бо найчастіше там ОСОБЛИВІ батьки.
Якщо говорити про себе, як про майбутнього тренера, то важливою вправою буде саме розгляд структури плану, щоб учасники тренінгу змогли зрозуміти що від них хочуть.

Комментариев нет:

Отправить комментарий